ستاره آبی

موزیک عکس خبر

ستاره آبی

موزیک عکس خبر

درگذشت عارف گرامی دوست وهمکار عزیزمان

 
عارف جان روحت شاددرگذشت عارف گرامی  دوست وهمکار عزیزمان را به خانواده داغدارش تصلیت عرض می نماییم از طرف همکاران ودوستان زندان رجائی شهر

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://blogchi.ir

سلام آقا مهدی
حالت خوبه؟
در گذشت همکارتون رو تسلیت عرض میکنم.

پاک مارو فراموش کردی. به ماهم سر بزن.
من هر از چند گاهی به وبت سر میزنم. نمیدونم هنوز منو یادت هست یا نه؟ (طراحی قالب وبلاگ) یادت اومد؟؟؟
از اینکه میبینم هنوز از اون موقع می نویسی و وبت پا برجاست خیلی خوشحالم.

موفق باشی.
یا علی مدد

سلام محمد جان مگه میشه شمارو فراموش کنم دوست من ببخشید این مدت درگیر کارای شخسیم بودم نتونستم به وب سر بزنم احوال شما چطوره امید وارم که در کاراتون موفق موءید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد